Podsumowanie roku 2015 + Happy New Year!

15:19


No i stało się... Kolejny rok dobiegł końca. Ten nieubłagany czas wciąż mnie zaskakuje - świętujesz Nowy Rok, za chwilę obżerasz się pączkami w tłusty czwartek i malujesz pisanki, nagle są już wakacje, wakacje jakimś cudem zamieniają się w Boże Narodzenie, a wtedy już wiesz, że kolejne 365 dni za tobą. Pozostaje nam tylko czynnie uczestniczyć w tych wszystkich wydarzeniach i cieszyć się krótkimi chwilami, bo nic innego nam nie pozostaje. Dziś mam dla Was podsumowanie całego roku. Założyłam bloga w lipcu - niedługo stuknie mu pół roku - z początku się wahałam, bo bałam się, że nie podołam i szczerze powiedziawszy nadal mam chwile zwątpienia, ale w takich momentach jak ten uświadamiam sobie, że możliwość dzielenia się swoimi przemyśleniami (nie tylko na temat książek) z innymi ludźmi jest czymś niezwykłym i bardzo się cieszę, że nadal tu jestem. Największe podziękowania należą się jednak Wam moi kochani! Nigdy nie sądziłam, że ktoś w ogóle będzie marnował czas na czytanie moich wypocin i że dorobię się aż pięćdziesięciu obserwatorów! Bardzo dziękuję za wszystkie miłe, pełne wsparcia, komentarze. Nawet nie wiecie, jak bardzo motywują mnie one do pisania. ♥

Na początek krótko podsumuję grudzień, ponieważ chciałabym zamknąć ten rok w jednym poście ;)

Książki przeczytane przeze mnie w ubiegłym miesiącu:
1. Podaruj mi miłość
2. Księga wyzwań Dasha i Lily
3. Grudzień '70

TAGi:

Inne:
4. Ten post

Ilość przeczytanych stron: 912
Najlepsza książka: Podaruj mi miłość
Najgorsza książka: Grudzień '70

Przejdźmy więc do sedna sprawy, czyli do podsumowania roku ;)


W 2015 roku przeczytałam 44 książki - mało, jednak złożę to na karb wielkiego kaca książkowego, jaki ogarnął mnie po przeczytaniu w lutym serii mojego życia, Darów Anioła i Diabelskich Maszyn, które są zarazem najlepszymi seriami przeczytanymi przeze mnie w tym roku, jeśli nie w całym życiu. Na drugim miejscu uplasowały się Oddechy Rebecki Donovan. Zakończyłam 6 serii: trzy powyższe oraz rozpoczęte w zeszłym roku - Dom Nocy, ŁzęNocną Szkołę. Przeczytałam natomiast pierwsze tomy Startera, Red Rising i Klątwy Tygrysa. Najlepszej książki jednotomowej nie jestem w stanie wybrać, ale jednymi z najlepszych były: Love, Rosie, Wypowiedz jej imię, Oddam ci słońce i Zakochany Dracula. Moją pierwszą recenzowaną książką na blogu byli Przeznaczeni Holly Bourne - to ta książka natchnęła mnie do blogowania. Dodałam łącznie 38 postów (oczywiście od lipca), zyskałam 51 obserwatorów i 9,262 wyświetleń. Do mojej biblioteczki dołączyło 48 nowych książek , z czego jedną udało mi się wygrać, a dwie otrzymałam od wydawnictwa Drageus.




Wyzwania czytelnicze:
3. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (mam 165 cm wzrostu, a osiągnęłam 112, 1 cm - nie udało mi się ukończyć wyzwania - mam jednak nadzieję, że będzie ono kontynuowane w 2016 roku i pójdzie mi nieco lepiej)

I to by było na tyle. Gdyby się tak głębiej zastanowić, mogę zaliczyć ten rok do udanych - spełniłam dwa marzenia, zrobiłam sobie z przyjaciółkami mnóstwo świetnych wspomnień i założyłam bloga. Szkoła szkołą, jest trudniej niż mi się wydawało, ale mam nadzieję, że ten nieubłagany czas, o którym wcześniej mówiłam, jakoś przyspieszy do wakacji. Nie mam specjalnych postanowień na kolejny rok. Chcę przede wszystkim dużo czytać, pisać, uczyć się angielskiego, dostać się do wymarzonej szkoły i wreszcie zacząć prowadzić zdrowy tryb życia (powiedziała piąty rok z rzędu).

Pozostaje mi tylko życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku! Niech przyniesie on całe mnóstwo radości i uśmiechu, a smutki i troski odsunie w cień. ♥ Spełniajcie marzenia, dążcie do postawionych przez siebie celów, a jeśli jeszcze ich nie macie, odnajdźcie właściwy kierunek i dzielnie pokonujcie wszystkie kłody, jakie los rzuci Wam pod nogi. Nie upijcie się dziś za bardzo (a właściwie jak szaleć to szaleć!). Widzimy się za rok! ;D













You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka