Liebster Blog Award #2

10:19

 
Cześć! Dziś przychodzę do Was z kolejnym Liebster Blog Award. Tym razem zostałam do niego nominowana przez Klaudię i Madzię, za co bardzo im dziękuję :) Przejdźmy więc do pytań...

1. Jak się nazywa twój ulubiony autor?

Jak narazie jest to Cassandra Clare, którą ubóstwiam za Dary Anioła i Diabelskie Maszyny. Lubię też Johna Greena za jego refleksyjny styl pisania. Wszystko jednak może ulec zmianie. Jeszcze wiele książek przede mną ;)

2. Czy masz "Książkę pod tytułem", "Zniszcz ten dziennik" itp.? 

Nie posiadam i raczej tego nie planuję. Owszem, czasem napada mnie wena twórcza i lubię sobie coś po bazgrać, ale nie znoszę, kiedy mam z góry określone co muszę zrobić. Czuję się wtedy ograniczona. I nie przemawia do mnie nawet to, że te polecenia trzeba interpretować po swojemu.Po prostu czuję, że to nie dla mnie.

3. Ile książek czytasz tygodniowo? 

A to zależy. Są tygodnie, w których potrafię przeczytać nawet 5, a są też takie, w których mam tak mało czasu, że nie kończę nawet jednej.

4. Jak często jesteś w bibliotece lub w księgarni?
  
Za każdym razem kiedy jestem w mieście, muszę wstąpić do Empika i Matrasa. Nie ma innej opcji. Do bibliotek zaglądam nieco rzadziej. Zazwyczaj tylko w roku szkolnym, kiedy chcę wypożyczyć lekturę albo książkę, którą koniecznie muszę przeczytać, a nie posiadam funduszy na jej kupno xD


5. Jakiego typu najchętniej czytasz książki? (np. fantastyka, romans) 


Jestem otwarta na gatunki literackie i czytam naprawdę zróżnicowane książki, ale najchętniej zabieram się za fantastykę oraz dzieła Young Adult.


6. Czy lubisz lub lubiłaś/eś czytać lektury szkolne?

Zależy jakie. Kiedy zabieram się za lekturę szkolną, staram się robić to z pozytywnym nastawieniem. Nie sprawia mi to problemu. Niektóre nawet bardzo mi się podobają. Jednak kiedy od początku widzę, że lektura nie przypadnie mi do gustu, czytam ją z ogromną niechęcią.


7. Ile przeczytałaś/eś części Harry'ego Potter'a? 


Nie wiem jak to się stało, ale tylko cztery. Zabrałam się za Harry'ego już kiedy byłam małą dziewczynką. Wtedy jakoś tak wyszło, że ustałam właśnie na czwartej części, a niedawno ponownie się na niego zamierzyłam. Tak od początku. Przeczytałam pierwszą i drugą część i na tym się zakończyło, ponieważ było to w roku szkolnym i miałam bardzo dużo roboty. Oczywiście oglądałam każdą część po kilka razy i kocham Harry'ego całym sercem, ale to nie to samo i planuję jeszcze w tym roku skończyć całą serię.

8. Ile książek przeczytałaś/eś w poprzednim miesiącu?


Przeczytałam dokładnie pięć książek, a więcej o nich w podsumowaniu miesiąca.


9. Czy lubisz czytać na świeżym powietrzu? 


Oczywiście, że tak. Szczerze to czasem wolę czytać na dworze niż w domu. Czuję wtedy taki klimat i odpowiednią atmosferę.


10. Co wolisz, Matras czy Empik? 


Bardzo lubię Empik i często do niego wstępuję, ale ze względu na ceny, częściej kupuję książki w Matrasie.


11. Więcej czasu spędzasz przed komputerem czy z książką? 

Oczywiście, że z książką. Nie spędzam przed komputerem zbyt wiele czasu. Uruchamiam go zazwyczaj tylko wtedy, kiedy chcę napisać coś na blogu, obejrzeć film albo poszukać jakichś informacji. Ze znajomymi kontaktuję się przez Messengera, a muzyki słucham na telefonie. ;)

Ja nominuję Alex x, Charlotte oraz Little Angel ;>

Oto moje pytania:
1. Ile książek liczy twoja domowa biblioteczka i jakiego autora pozycji masz najwięcej?
2. Jakich trzech autorów najbardziej lubisz?
3. Jak się czujesz, kiedy kończysz wielotomową serię?
4. Jaką książkę wspominasz najlepiej?
5. Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
6. Z jakim bohaterem się utożsamiasz i dlaczego?
7. Gdzie najczęściej kupujesz książki i jaki był twój najdroższy zakup?
8. Gdybyś mogła zyskać jedną nadprzyrodzoną moc, co by to było?
9. W jaki sposób układasz książki na półce? Kolorystycznie? Autorami? A może jakoś inaczej?
10. Wyobraź sobie, że ktoś wylał kawę na 5 twoich ulubionych książek. Co robisz?
11. Co sprawia ci największą radość w czytaniu?

Piszcie w komentarzach czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami i wykorzystajcie jak najlepiej ostatni tydzień wakacji! ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka