Book Haul (czerwiec + lipiec) + Sierpniowe TBR

09:57

Witajcie! Przepraszam za tak długą nieobecność, ale byłam nad morzem i (wbrew moim oczekiwaniom) nie miałam dostępu do internetu. Dziś zapoznam Was z moimi zdobyczami książkowymi oraz planami czytelniczymi na sierpień. Zaczynamy! =]

Na początek pokażę Wam książki, które dostałam na urodziny od moich przyjaciółek ♥
1. "7 razy dziś", Lauren Oliver. Nie mogę się doczekać kiedy się za nią wezmę. Moja mama już ją przeczytała i bardzo jej się podobała, a przecież mother knows best!
2. "Klątwa tygrysa", Colleen Houck. Czuję, że to idealna seria na lato. Przymierzałam się do niej od dłuższego czasu, a teraz wreszcie jest szansa, że się z nią zapoznam.
3. "Eleonorę&Parka" autorstwa Rainbow Rowell już przeczytałam i miło wspominam spędzone przy niej chwile. Recenzję możecie znaleźć TU.
4. "Zakochany Dracula", Karen Essex. Opis mnie całkowicie kupił! XIX - wieczna Anglia, uwspółcześniona wersja wampira Draculi.. Może być naprawdę ciekawie :D

Te dwie pozycje upolowałam w promocji na Znaku. Warto czasem tam zajrzeć, gdyż za te dwie części zapłaciłam niecałe 30 zł, a przecież nie są to jakieś tam byle jakie książki. Czuję, że bardzo mi się spodobają.
1. "Piąta fala", Rick Yancey.
2. "Piąta fala. Bezkresne morze", Rick Yancey. (jak można się domyślić, kontynuacja powyższej)

Książki zakupione przeze mnie z księgarni internetowej Matras za dobre świadectwo ;) Kiedy je rozpakowałam, nieźle się wściekłam. Niektóre przez transport były w opłakanym stanie. Przede wszystkim "Gra o tron", co lepiej widać na stosiku.
7. "Biorąc Oddech", Rebecca Donovan. Ostatnia część trylogii "Oddechy". Książka przeczytana i zrecenzowana. Cóż tu wiele mówić? Dzieło sztuki! Recenzja TUTAJ.
8. "Następczyni", Kiera Cass. Tom czwarty "Selekcji". Po przeczytaniu "Rywalek", "Elity" i "Jedynej", które niezwykle przypadły mi do gustu, po prostu muszę poznać córkę Maxona i Ameriki. Niestety słyszałam na jej temat wiele negatywnych opinii. Mam jednak nadzieję, że nie będzie aż tak źle :)
9. "Gra o tron", George R.R. Martin, pierwszy tom Pieśni Lodu i Ognia. Właśnie ją zaczęłam i czuję, że pokocham tę serię.
10. "Niezłomni", C.J Daugherty, ostatni tom cyklu o Nocnej Szkole. Po tak okropnym zakończeniu Zbuntowanych, musiałam jak najszybciej poznać los Cartera. Kiedy tylko wpadła mi w ręce, nie mogłam się od niej oderwać. Moją recenzję znajdziecie TU.

Ciąg dalszy:
1. "Wodospad", Lauren Kate, druga część cyklu "Łza". Ze względu na powiązanie z mitologią i ciekawie rozbudowaną fabułę, tom pierwszy przypadł mi do gustu. Jestem też bardzo ciekawa jak potoczy się ta historia.
2. "Próba żelaza", Cassandra Clare + Holly Black, tom pierwszy Magisterium. Przeczytałam Dary Anioła i Diabelskie Maszyny spod pióra Cassie, nie mogę więc nie zapoznać się z kolejnym dziełem, w którego tworzeniu brała udział. Do tego słyszałam, że z początku jest nieco podobna do Harry'ego Pottera, którego uwielbiam. Chcę więc zobaczyć na czym ta podobizna polega.
3. "Wyzwolona", P.C. Cast + Kristin Cast, ostatni tom Domu Nocy. Książka już przeczytana. Zakończenie historii młodych adeptów Domu Nocy w Tulsie ani trochę mnie nie zawiodło. Recenzję znajdziecie TUTAJ.
4. "Will Grayson, Will Grayson", John Green + David Levithan. Skończyłam ją już czytać, jednak muszę jeszcze poważnie zastanowić się nad oceną i jakoś nie mogę się zabrać za napisanie recenzji. Obiecuję, że pojawi się ona najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Słyszałam na temat tej książki wiele negatywnych opinii, a bardzo lubię Green'a i nie chciałam się na nim zawieść. Powiem Wam tylko, że nie było aż tak źle, jak myślałam że będzie.

No i nadszedł czas na mój sierpniowy TBR:
Tak się mniej więcej prezentuje mój stosik. Zaczęłam oczywiście od Gry o tron (tylko popatrzcie na ten pozaginany grzbiet), jednak mam nadzieję, że mnie wspomożecie i napiszecie w komentarzach za którą książkę zabrać się po Martinie oraz jakie są Wasze plany czytelnicze na sierpień. =]

I to by było na tyle. Co myślicie o moich zdobyczach? Macie zamiar przeczytać którąś z wymienionych pozycji w tym miesiącu? A może już to zrobiliście? Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami oraz wrażeniami. Życzę wszystkim miłego sierpnia i jeszcze raz przepraszam za tak duże opóźnienie! :D




You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka