The Games Book TAG

00:53


Cześć! Dziś przychodzę do was z The Games Book TAG, do którego nominowała mnie Alex x z Książkowni, której bardzo za to dziękuję <3




1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji. 
Kiedy przeczytałam tę kategorię od razu na myśl przyszło mi "Miasto niebiańskiego ognia", ostatnia część "Darów Anioła" autorstwa Cassandry Clare. Książka była tak emocjonująca, że nie mogłam opanować się podczas jej czytania. Bez przerwy coś się działo, a nieoczekiwane zwroty akcji po prostu nie pozwalały na ani jedną chwilę wytchnienia. Podczas ostatnich rozdziałów przechodziła przeze mnie fala mieszanych uczuć. Śmiałam się przez łzy, rzucałam książką, krzyczałam na bohaterów, a momentami wydawałam z siebie dziwne dźwięki, których do dziś nie potrafię zidentyfikować.



2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek. 

Stephen King - mistrz powieści grozy. Napisał ponad 50 powieści i jeszcze więcej opowiadań, do tego dochodzą komiksy i książki napisane pod pseudonimem Richard Bachman. Nadal nie mogę uwierzyć, że nie czytałam jeszcze niczego spod jego pióra. Trzeba to jak najszybciej zmienić...


3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie. 

Jest kilka przeczytanych przeze mnie książek, które pasowałyby do tej kategorii. Wybrałam jednak "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" autorstwa Matthew Quicka. Pokazuje, że sport jest bardzo ważną częścią życia niektórych ludzi, a czasem nawet ich jedynym ratunkiem.


4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce. 

Oczywiście, że "Dotyk Julii" Tahereh Mafi. Wszystkie części tej serii mają przepiękne okładki i przyciągają czytelnika już samym wyglądem. Wnętrze mają jeszcze piękniejsze, jednak trzeba przyznać, że grafikom należą się niskie ukłony. 


5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałabym żyć. 

Cóż tu wiele mówić... Idris - Miasto Szkła, Alicante, prawdziwy dom wszystkich Nocnych Łowców, piękna, zielona kraina, odizolowana od problemów i skażeń świata, w którym przyszło nam dziś żyć.




6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych. 

"Przeznaczeni" autorstwa Holly Bourne. Tę książkę można albo bardzo kochać albo szczerze nienawidzić.



7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić. 

"Zbuntowani", czwarta część serii o Nocnej Szkole. Wiele się tam dzieje i dokładne zorientowanie się w sytuacji wymaga niemałego skupienia.



8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości.

Jest wiele takich książek, jednak wybrałam "Starter" autorstwa Lissy Price. Jej akcja dzieje się w przyszłości, po wojnie bakterologicznej. Fanom serii typu "Niezgodna" gorąco polecam!



9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria. 

Do tej kategorii postanowiłam przyporządkować "Dom Nocy", ponieważ składa się z dwunastu tomów i jest najdłuższą serią, jaką do tej pory przeczytałam.



10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy.

Jestem zdania, że żaden grosz wydany na książkę, nie jest groszem straconym, jednak gdybym miała wybrać, byłyby to książki z cyklu "Łza" autorstwa Lauren Kate. Jestem dopiero po pierwszej części, a już myślę, że można przy nich miło spędzić czas, przybliżyć sobie mitologię, a na dodatek godzinami podziwiać te piękne okładki...


11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia. 

"Wyzwolona", ostatni tom Domu Nocy autorstwa P.C Cast i Kristin Cast. Zakończenie było dość schematyczne, a z resztą gdyby było inne, seria nie miałaby sensu, jej fani (m.in. ja) mieliby złamane serca, a ponadczasowa wiara w siłę dobra i jego przewagę nad złem, zostałaby zachwiana, co po prostu nie mogłoby mieć miejsca.



12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce.

"Mechaniczny anioł" autorstwa Cassandry Clare. Akcja całej serii Diabelskich Maszyn dzieje się w epoce romantyzmu. Anglia, demony, XIX wiek, Will Herondale...Czegóż chcieć więcej?



No i to tyle =] Podobał Wam się TAG? Zgadzacie się ze mną? A może macie jakieś inne propozycje, jeśli chodzi o powyższe kategorie? Śmiało piszcie w komentarzach i koniecznie zróbcie go u siebie! ;3

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka