Liebster Blog Award #3

09:57


Hej! Mam dziś dla Was kolejne LBA. Tym razem dziękuję za nominację Yelli z bloga Latające książki. No to jedziemy ;)

1. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
To pytanie za każdym razem wprawia mnie w zakłopotanie. No bo jak mogłabym wybrać JEDNĄ książkę? Nie jestem w stanie tego dokonać :D Jeśli czytaliście moje poprzednie TAGi, to wiecie, jak bardzo kocham "Dary Anioła". Powiem Wam tak: to się nie zmieniło i jestem pewna, że nie zmieni się jeszcze przez długi czas. Dlatego to je przyporządkuję do tej kategorii. No bo przecież post bez wspomnienia o tej wspaniałej serii nie mógłby ujrzeć światła dziennego ;)

2. Jaki jest twój ulubiony film?
Keith! Oglądałam go chyba jakieś 16 razy! I pewnie obejrzę jeszcze nie raz ♥Pierwszy raz zobaczyłam go jakieś 2 lata temu i nie mogłam pozbierać się przez tydzień, a powiem szczerze, że filmom bardzo rzadko udaje się mnie poruszyć. Ten od początku wydawał mi się inny. Jego fabuła, choć dość pospolita, w jakiś sposób skradła moje serce. Wiele zdziałał też tytułowy bohater, który samym swoim sposobem bycia niejednokrotnie mnie rozśmieszał, a przede wszystkim wzruszał. Wspaniały dramat. Obejrzyjcie jak najszybciej! Właściwie wiecie co? Chyba dziś ponownie go sobie zapodam...

3. Gdzie najbardziej lubisz czytać? 
Mogłabym to robić wszędzie, ale najlepiej czyta mi się w łóżku albo w fotelu. Do tego ciepła herbata, koc, piękna jesień za oknem i nic więcej mi nie potrzeba. Lubię też czytać na świeżym powietrzu, jednak tylko wtedy, kiedy nikt nie kręci się w pobliżu.

4. Posiadasz jakąś życiową pasję? 
Moją życiową pasją są książki, ale poza nimi strasznie fascynują mnie języki obce, a zwłaszcza angielski. Mogłabym bez przerwy coś tłumaczyć: opowiadania, krótkie teksty, a przede wszystkim piosenki. Czasem lubię też coś napisać. Krótko mówiąc, pasjonuje mnie wszystko, co związane z literaturą i kulturą krajów anglojęzycznych. ;D

5. Lewitacja czy niewidzialność? 
Bez dwóch zdań wybieram niewidzialność. Lewitacji podobno można się nauczyć, a lewitować będąc niewidzialnym to już coś. Poza tym czasem fajnie byłoby zniknąć. Wiele rzeczy można się wtedy nauczyć, a przede wszystkim uchronić się przed wścibskimi spojrzeniami niektórych ludzi. Jeszcze lepiej byłoby, gdybym mogła podzielić się tym darem z przyjaciółmi. Świat byłby nasz.... xD

6. Masz jakiś ulubiony zespół muzyczny? 
Jest ich sporo, ale gdybym miała wybrać takie, których słucham na okrągło, byłyby to Three Days Grace, Hinder, Daughrty, Linkin Park, My Chemical Romance i wszystkie legendy rock'a, takie jak ACDC, czy Aerosmith.♥

7. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i gdzie lubisz ją spędzać?
Najbardziej cenię sobie jesień. Uważam, że ma w sobie coś niezwykłego, taką nadzwyczajną atmosferę, która jest nieco słabiej odczuwalna w czasie trwania innych pór roku. W te spokojniejsze dni lubię spędzać ją na dworze z przyjaciółmi, a w te deszczowe usiąść w domu z książką i gorącą czekoladą albo obejrzeć jakiś film.

8. Masz jakiegoś ukochanego mężczyznę z książki? 
Jest ich aż za wielu. No ale jeśli już mam wybrać, najbardziej na świecie kocham Willa Herondale'a ♥ Myślę, że Cassandra Clare pisząc go, wiedziała jak bardzo spodoba się każdej dziewczynie mającej okazję się z nim "spotkać". Na mnie też to podziałało i teraz muszę tylko nauczyć się żyć z myślą, jak wiele posiada on adoratorek...

9. Posiadasz jakieś zwierzątko?
Tak, pieska o imieniu Chester. Miałam też kota, ale 2 lata temu poszedł na spacer i już nie wrócił...

10. Księgarnia internetowa czy tradycyjna?
Nie ulega wątpliwości, że tradycyjna księgarnia ma w sobie coś co przyciąga człowieka. Zapach świeżo wydrukowanych kartek, wszystkie te okładki otaczające z każdej strony i przede wszystkim atmosfera. Niestety ceny nie są zbyt satysfakcjonujące, dlatego jeśli nie trafię na żadną promocję zazwyczaj skłaniam się ku księgarniom internetowym.

11. Co mógłbyś/mogłabyś jeść codziennie?
Powiedziałabym, że czekoladę, bo jestem uzależniona od słodyczy. Jednak nie wyszłoby mi to na dobre, dlatego z wielkim bólem, decyduję się na ryby. Uwielbiam je pod każdą postacią i mogłabym je jeść bez przerwy.

No i to wszystko. Piszcie w komentarzach, czy się ze mną zgadzacie i jak wyglądałyby Wasze odpowiedzi! Chętnie się z nimi zapoznam ♥ Ja nominuję Alex S., Angelikę oraz brak pomysłu ;)

 Moje pytania:

1.Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
2. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
3. Masz jakieś hobby/zainteresowania oprócz książek? Jeśli tak, to jakie?
4. Gdzie najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
5. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
6. Gdybyś mogła wcielić się w jakiegoś książkowego bohatera na jeden dzień, którego byś wybrała?
7. Jakie trzy cechy najbardziej cenisz sobie w ludziach?
8. Jakich trzech cech najbardziej nie lubisz w ludziach?
9. Jaka jest Twoja ulubiona seria licząca więcej niż trzy części?
10. Wolisz książki w wersji papierowej czy e-booki?
11.  Jakie jest pierwsze słowo, które przyszło Ci na myśl, po przeczytaniu tego pytania?

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka