Podsumowanie miesiąca - luty

17:24



Książki przeczytane przeze mnie w ubiegłym miesiącu: 

1. Kochani, dlaczego się poddaliście?, Ava Dellaira [recenzja]
2. Dziewczyna z pociągu, Paula Hawkins [recenzja]
3. Kamienie na szaniec, Aleksander Kamiński
4. Córka Czarownic, Dorota Terakowska
5. Z legend dawnego Egiptu, Bolesław Prus
6. Kłamczucha, Małgorzata Musierowicz
7. Dziady cz. II, Adam Mickiewicz
8. Pamiętnik z powstania warszawskiego, Miron Białoszewski

Najlepsza książka: Dziewczyna z pociągu
Najgorsza książka: Nie jestem w stanie wybrać.
Najbardziej zaskakująca książka: Kłamczucha, Małgorzata Musierowicz
Ilość przeczytanych stron: 1524
Średnia ocen książek w tym miesiącu: 8,5

Jak widzicie, mój wynik składa się głównie z lektur do olimpiady z języka polskiego, który jest powodem mojego styczniowego zniknięcia i lutowego braku większej aktywności. Konkurs już w czwartek, a ja nadal mam milion wierszy do przeczytania. Potem z pewnością rozpoczną się nasilone przygotowania do egzaminów, dlatego też nie wiem, jak to będzie z blogowaniem. Postaram się od czasu do czasu coś wrzucić i oczywiście ładować akumulatory, aby po egzaminach wystartować z większą ilością postów. Poza tym postaram się także napisać krótkie opinie odnośnie części z moich konkursowych lektur, ponieważ niektóre była naprawdę wspaniałe i czuję potrzebę podzielenia się z Wami wrażeniami. :D Nie robiłam podsumowania stycznia, bo nie widziałam takiej potrzeby - w końcu dodałam tylko 2 recenzje i to jeszcze książek przeczytanych w grudniu:

1. Podaruj mi miłość, Stephanie Perkins i inni [recenzja]
2. Księga wyzwań Dasha i Lily, David Levithan i Rachel Cohn [recenzja]

To by było na tyle. A jak wygląda wasz wynik? Czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie książek? Jeśli tak, to co o niej myślicie? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach i życzę czytelniczego marca. ♥

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki. Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.

Statystyka